Prima pagină > Uncategorized > Prezenta si calauzirea LUI

Prezenta si calauzirea LUI

„Eu voi fi negresit cu tine;si iata care va fi pentru tine semnul ca Eu te-am trimis;dupa ce vei scoate pe popor din Egipt,vei sluji lui Dumnezeu pe muntele acesta.” Exod 3:12. Acesta un raspuns remarcabil la dialogul aprins dintre un Moise sovaitor si un Dumnezeu insistent, cu alte cuvinte :”Dupa ce vei fi intrat in tara,vei sti ca Eu sunt Cel care te-a chemat”. Dupa ce Moise a vazut un rug aprins care nu se mistuia si o voce audibila ii raspundea la intrebarile lui,lucruri care nu sunt evenimente zilnice obisnuite,totusi Moise este nesigur de chemarea lui Dumnezeu pentru el. Domnul insa ii raspunde:’ dupa ce Imi veti sluji iarasi aici pe acest munte ‘,abia atunci vei realiza ca Eu AM FOST cu tine. Ce ciudat! Si totusi cat de adevarat,abia dupa ce iesi din valtoarea luptei realizezi ca numai mana buna a lui Dumnezeu a fost cu tine si te-a scos biruitor. De aceea si Domnul ne aminteste:”recunoaste-Ma in caile tale si Eu iti voi netezi cararile”. Uita-te in urma si recunoaste mana Lui, degetul Lui care a impins lucrurile. Retrospectivele iti vor aduce intotdeauna confirmarea fascinanta ca,fara Dumnezeu,lucrul respectiv nu s-ar fi intamplat. De multe ori ,Dumnezeu ne intareste credinta dupa ce ne-am increzut in EL, nu inainte.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

