Prima pagină > Uncategorized > Multumirea intr-o lume nemultumita.

Multumirea intr-o lume nemultumita.

„Cand vei manca si te vei satura,sa binecuvantezi pe Domnul,Dumnezeul tau,pentru tara cea buna pe care ti-a dat-o……. Cand vei manca si te vei satura,cand vei zidi si vei locui in case frumoase,cand vei vedea inmultindu-ti-se cirezile de boi si turmele de oi,marindu-ti-se argintul si aurul,si crescandu-ti tot ce ai,ia seama sa nu ti se umfle inima de mandrie si sa nu uiti pe Domnul,Dumnezeul tau………..Vezi sa nu zici in inima ta:”Taria mea si puterea mainii mele mi-au castigat aceste bogatii””Deuteronom 8:10….12,13,14…..17. Da……asta este vechea problema a omului ,a fost problema poporului evreu cu mii de ani in urma dar este si o problema atat de actuala. Avem impresia ca tot ce am agonisit in viata noastra, tot ce am mostenit sau tot ce am primit sunt lucruri meritate de noi, castigate datorita scolilor terminate,functiilor pe care le detinem, familiilor din care facem parte, abilitatilor si desteptaciunii noastre. Intelepciunii pe care o detinem etc,etc,etc. FALS! Tot ceea ce avem am primit de la Domnul, Dumnezeul nostru, pe El sa Il binecuvantam in fiecare zi a vietii noastre pentru ‘aripile ca de vultur’ pe care ne poarta si pentru pacea si bucuria recunostintei cu care ne umple inimile smerite in fiecare zi. Acesta este lucrul pe care il sesizeaza oamenii din exterior in primul rand. Adu-ti aminte zilnic de unde te-a scos Dumnezeu si ce a facut cu tine si ce ai ajuns.

Categorii:Uncategorized
  1. 21 Aprilie 2012 la 11:08

    Reblogged this on cornelilioi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

