Prima pagină > Uncategorized > Valabilitatea fagaduintelor

Valabilitatea fagaduintelor

,,Am jurat odata pe sfintenia Mea:sa mint Eu oare lui David?”Ps.89:36.Suna un pic ciudat cuvantul de aici.Dumnezeu face trimitere la un moment in care a jurat pe ceva ce este vesnic si de necontestat,si anume pe Sfintenia Lui.Dar aici in acest text Domnul spune ,,Sa mint Eu …”,cu ar fi fost corect sa spuna?,,Sa mint Eu PE David”,dar El spune altfel:,,Sa mint Eu LUI David”.De ce vorbeste in maniera aceasta?Ceea ce a facut sa ajunga la David a fost Cuvantul Sau,iar in acest Cuvant este garantia si valabilitatea Legamantului Sau.Arata ca Dumnezeu S-a adresat prin Cuvantul Sau ,,LUI”David cu care sa faca un Legamant vesnic,sprijinit pe Sfintenia Lui.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

