Martori

,,Voi sunteti martorii Mei,zice Domnul,voi si Robul Meu pe care L-am ales,ca sa stiti,ca sa Ma credeti si sa intelegeti ca Eu sunt:inainte de Mine n-a fost facut niciun Dumnezeu,si dupa Mine nu va fi.”Isaia 43:10.Dumnezeu prezinta aici doua marturii care confirma ceea ce a facut sau va face:Prima este din Cer,este Robul Sau care va veni pe pamant si care va vorbi despre Tatal.Aici este vorba de Domnul Isus Christos.Cea de a doua marturie este din lume:Este marturia lui Israel,iar mai apoi a Bisericii lui Christos care vesteste mantuirea care a venit prin Isus.Desi am putea spune ca nu are nevoie,totusi chiar si El Isi sustine marturia pe baza a doi martori.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

