Prima pagină > Uncategorized > In Mana LUI….si relaxati

In Mana LUI….si relaxati

„Daca voieste cineva sa vina dupa Mine, sa se lepede de sine, sa-si ia crucea, si sa Ma urmeze.” Matei 16:24. Orice sofer care se urca in masina pe scaunul din dreapta se straduieste sa para cat mai relaxat, insa ori de cate ori are impresia ca celui de la volan ii ia mult prea mult sa franeze, piciorul lui apasa in partea dreapta o frana imaginara. Isi inclesteaza dintii, se indreapta de spate, ca si cand tensionandu-si corpul ar fi putut incetini viteza masinii. Ce eliberare ar fi pentru el sa creada ca in spatele volanului sta cineva mai capabil decat el, astfel incat sa abandoneze tendinta de a controla. La fel este si in viata incercam sa schimbam si sa conducem lumea, crezand ca daca oamenii vor face ce spunem noi, directia pe care o dam noi, este cea mai buna pentru noi toti. Si daca esti un om caruia ii place singuratatea s-ar putea ca lumea sa arate foarte sumbru. Daca esti un om caruia ii place munca nici aceasta nu va fi o rezolvare. Daca iti plac petrecerile o sa murim de foame. Ce trebuie sa facem? Simplu. Exista un Dumnezeu. Dar nu sunt eu acela si nici tu. Acesta este inceputul intelepciunii. La prima vedere pare o veste proasta, fiindca mi-ar placea sa pot conduce eu lumea. Mi-as dori sa-mi pot satisface dorintele. Mi-ar placea sa-mi construiesc propriul drum. Dar cu cat meditezi mai mult la acest lucru intelegi cat este de bine ca Unul mai mare, mai intelept si mai competent ca tine ‘conduce masina vietii tale’. Aceasta este misiunea Lui ca Dumnezeu, iar a mea este aceea de a invata sa-L las pe El sa fie cine este si sa nu mai franez imaginar, sa ma contorsionez tot crezand ca pot schimba ceva in mine si in lumea aceasta de unul singur, fara sa-L las pe El sa preia comanda in totalitate. Adevarata viata incepe acolo unde mor fata de mine si Ii predau cu toata increderea volanul vietii mele lui Dumnezeu.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

