Prima pagină > Uncategorized > Cum sa te poticnesti in Isus?

Cum sa te poticnesti in Isus?

,,Ferice de acela pentru care Eu nu voi fi un prilej de poticnire.”Matei 11:6.Isus nu are probleme in a anunta faptul ca pentru oameni,pentru cei mai multi,El este un prilej de poticnire!Cum,Dumnezeu poate fi un prilej de poticnire pentru oameni?Da,ne spune Isus,sunt oameni care se poticnesc in cuvintele Mele,in raspunsurile Mele,in gesturile Mele,in atitudinile Mele.Si?Isus nu se opreste in slujirea Lui din cauza faptului ca cineva se poticneste in faptul ca a stat la masa cu vamesii,ca a permis femeilor cu un trecut dubios sa-i sustina financiar lucrarea,ca permite unei femei pacatoase sa-I spele picioarele.El nu are nicio problema cu ceea ce gandesc oamenii de langa El,cata vreme are un cuget curat si n-are ganduri ascunse.Oamenii se potinesc inca…

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

