Prima pagină > Uncategorized > Ce rod avem?

Ce rod avem?

„Ce as mai fi putut face viei Mele, si nu i-am facut? Pentru ce a facut ea struguri salbatici, cand Eu ma asteptam sa faca struguri buni?” Isaia 5:4. Fructele sunt de doua feluri fructe bune si salbatice. Cele care se gasesc in gradinile oamenilor dar si cele din paduri sau pe campii. Printre cele care imi vin in minte repede sunt merele, perele, strugurii. Ele sunt si din soiurile pe care am avut ocazia sa le gust. Merele sau perele din livezi au diferite dimensiuni, unele sunt dulci, altele acrisoare, altele malaete, sunt delicioase, fiecare dupa soiul lor. Strugurii sunt parfumati sau dulci, de masa sau pentru vin, etc. Insa fructele padurete sunt de un singur fel. In primul rand merele sau perele padurete sunt mici, cat o aluna iar cele mai mari ajung la dimensiunea unei nuci. Gustul lor este acru-amarui si ti se face gura punga atunci cand le mananci. Iar strugurii sunt mici si acrii. Numai foamea sau curiozitatea te pot impinge sa mananci din ele, insa nu vei putea manca prea multe. Observi ceva? Ambele soiuri dau rod. Diferenta consta in calitatea roadelor. Dumnezeu spune cu alte cuvinte; ‘Am ingrijit acest popor, l-am altoit si l-am facut de neam imparatesc, i-am facut copiii Mei, si totusi roadele lor au fost salbatice, viata lor n-are rezultatele pe care le asteptam, ce as fi putut face mai mult de atat?’. Viata lor a lasat un gust amar si o strangere de inima, celor din jur. Noi ar fi trebuit sa privim la ei, la felul lor de a trai cu Dumnezeu si sa ne dorim sa fim si noi ca ei. Si totusi au facut roade salbatice!

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

