Prima pagină > Uncategorized > Dare de seama

Dare de seama

,,Eu am vestit, am mantuit, am prorocit, nu sunt strain intre noi; voi Imi sunteti martori-, ca Eu sunt Dumnezeu. Eu sunt de la inceput, si nimeni nu izbaveste din mana Mea; cand lucrez Eu,cine,cine se poate impotrivi?” Isaia 43:12,13. Ce cuvinte! In aceasta ‘dare de seama’, Domnul Isi prezinta actiunile pe care le-a intreprins ca Sa-Si manifeste dragostea fata de poporul Sau. Actiunile au fost: ‘am vestit’,’am mantuit‘, ‘am proorocit’, ‘am lucrat’...arata preocuparea lui Dumnezeu de a acoperi nevoile omului in intregime. Motivul acestor precizari este acela al faptului ca omul spre care s-au indreptat actiunile lui Dumnezeu, ori nu le-a primit, ori nu le-a inteles.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

