Prima pagină > Uncategorized > Orizonturi

Orizonturi

„Cautati pe Domnul si sprijinul Lui, cautati necurmat fata Lui!” 1 Cronici 16:11. Cu cat Il cautam mai mult pe Dumnezeu si cu cat Ii slujim mai mult, cu atat vom descoperi mai mult maretia dragostei Lui cu care ne-a inconjurat si cu care ne-a coplesit de atatea ori. Cand eram mici universul nostru era casa in care locuiam, parcul pe care il frecventam, cateva case vecine si daca erai ceva mai curios si curajos poate ajungeai pana la marginea satului unde incepeau terenurile agricole si acolo se termina totul. Apoi cand am mai crescut si parintii s-au incumetat sa ne ia in calatorii am descoperit muntii, marea, si alte tari frumoase locuite de oameni unii chiar cu o infatisare diferita de a noastra. Cand am ajuns la scoala si am invatat despre o gramada de lucruri noi am inteles ca universul nu are limite si ca locuim intr-o galaxie mica fata de milioanele care mai exista. Curios este ca, cu cat am inaintat in varsta am descoperit ca ceea ce ne inconjoara nu are o limita, si ca pentru asta exista o unitate de masura ‘INFINIT‘, ceva prin care incercam sa definim nemarginitul. In umblarea cu Isus vei realiza aceleasi lucruri, cu cat stii mai multe despre Domnul cu atat vei intelege cat de mic si neansemnat esti in universul acesta mare, cat de putine lucruri cunosti si cat de mare este Dumnezeu. Cand erai mic totul era plat, si atat cat vedeai cu ochii, cu cat ai crescut, tu ai devenit mic iar universul ce te inconjura a devenit imens. Si din punct de vedere spiritual la inceput Dumnezeu este asa de departe incat nici nu putem indrazni sa ne gandim ca am putea avea parte de prezenta Lui. Apoi cu timpul intelegi ca de fapt adevarata viata de credinta este cea traita cu El, in asa fel incat calatoria pe care o faci sa fie cu El de mana.

Categorii:Uncategorized
  1. Dan
    27 Decembrie 2014 la 11:46

    Pe cat de frumos pe atat de adevarat si intelept!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

