Prima pagină > Uncategorized > Mostenirea

Mostenirea

„Iata mostenirea pe care o vor avea. Eu voi fi mostenirea lor.” Ezechiel 44:28.

Cand eram copil visam la cat de frumos ar fi daca ai mosteni un palat, o avere imensa si apoi ce ai putea deveni dupa aceasta mostenire. Cand am crescut mi-am dat seama cat de ireal era ceea ce-mi doream asa ca am inceput sa visez la mosteniri mai mici dar cum nu ma trageam dintr-o familie bogata am realizat ca nici acestea nu erau posibile. Insa a venit o zi, o minunata zi, in care L-am intalnit pe Dumnezeu, si am realizat ca pot visa la o mostenire, si aceasta nu era una ireala si nici macar nu era mica ci mostenirea era Insasi Dumnezeu. Am realizat atunci ca: daca ale lui Dumnezeu sunt toate iar Dumnezeu este al tau atunci tot ce are El este alt tau. Aleluia! Multi credinciosi cred ca El ii va rasplati pe toti oamenii la fel si ca toti ne vom bucura de aceeasi autoritate, responsabilitate si cinste, odata cu instaurarea cerului si a pamantului nou. Se pare ca le scapa, din pacate, urmatorul adevar: desi rascumpararea divina este aceeasi pentru toti oamenii, nefiind intemeiata pe faptele sau pe eficienta noastra, Dumnezeu ne rasplateste credinciosia potrivit modului in care L-am ascultat, am perseverat si am respectat Cuvantul Sau. Rasplata cea mai mare este sa stai in apropierea lui Isus de care sa te bucuri de-a lungul vesniciei.Nu este nimic mai maret, decat sa stam langa Cel pe care Il iubim si-L adoram.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

