Prima pagină > Uncategorized > Experiente

Experiente

„Toate zilele celui nenorocit sunt rele, dar cel cu inima multumita are un ospat necurmat” Proverbe 15:15.

Am citit un lucru extraordinar despre un credincios deosebit si as vrea sa impartasesc cu tine acest pasaj. „Dieter era cel mai important conducator de inchinare. Conducea inchinarile cu atata vigoare, incat uneori, ramanea (literalmente) sange pe orga din unghiile crapate. Conducea cu atata energie, incat a trebuit sa ne oprim din a mai canta anumite cantece, pentru ca oamenii de la balcoane erau atat de entuziasti in manifestari, incat inginerii cladirii se temeau ca intreaga constructie se va darama; un fel de varianata motivata de bucurie a scenei lui Samson cu filistenii.[…] Intr-o noapte, dupa de Dieter implinise patruzeci de ani, a inceput sa tremure violent. Suferise un atac cerebral in emisfera stanga a creierului sau. Cand s-a trezit, sase zile mai tarziu, nu mai era in stare sa comunice la fel cum facuse altadata. A trebuit sa invete din nou sa rosteasca numele sotiei sale si numele fiilor sai. Nu-si mai putea folosi mana dreapta si prin urmare, nu mai putea conduce serviciile de inchinare. Muzica si cuvintele care curgeau altadata din el erau acum, cel mai adesea, blocate in creierul lui. Dieter obisnuia sa lucreze pe scena, inaintea a mii de oameni care ii aplaudau fiecare miscare. Acum lucreaza intr-o incapere fara ferestre din spatele unui magazin alimentar. Desface cutii. Daca vreun fruct este lovit, daca o para cade pe podea sau daca vreun produs oarecare nu mai este considerat perfect, ajunge la Dieter. El le aduna pentru a le trimite mai apoi sa-i hraneasca pe cei flamanzi, care nu se ingrijoreaza de faptul ca marul lor nu este perfect. Dieter a scris odata o scrisoare:” E bine ca lucrez aici. Sunt si eu la fel ca fructul acesta. Am ajuns imperfect. Inauntru, sunt aceeasi persoana, am acelasi simt al umorului si aceleasi ganduri. Cuvintele insa nu ma mai slujesc. Lucruri care ar trebui sa-mi ia trei minute ca sa le spun, imi produc acum o ora intreaga de frustrare. Oamenii isi pierd rabdarea cu mine. Afazia inseamna singuratate, insa Dumnezeu ma aude. Lumea mea este mica, linistita, inceata si simpla. Fara scena, fara spectacol, dar mai reala si mai buna””(John Ortberg). Ar trebui sa invatam sa spunem:”Oricare-mi este soarta, e bine. E BINE IN SUFLETUL MEU!”.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

