Prima pagină > Uncategorized > In randul celor mantuiti

In randul celor mantuiti

,,Apoi a zis lui Toma:”Adu-ti degetul incoace, si uita-te la mainile Mele; si adu-ti mana si pune-o in coasta Mea; si nu fi necredincios, ci credincios.” Ioan 20:27.

Privesc spre acest verset dintr-o alta perspectiva decat aceea a confirmarii Invierii lui Isus in trup. Ceea ce atrage atentie este limbajul folosit de Isus care trimite la Scriptura Vechiului Testament. El Ii spune lui Toma ‘adu-ti degetul incoace si UITA-TE la mainile Mele, nu sa atingi ci sa vezi. Ce sa vada? Cred ca ce era scris:‘ Te-am sapat pe palmele Mele’, iar Toma trebuia sa se uite si sa-si vada numele asezat in randul celor mantuiti. Cel de al doilea lucru pe care il spune Isus este ‘adu-ti mana si pune-o in coasta Mea’ ca o trimiterea la locul unde era asezat ca un om mantuit. Acolo ‘in coasta Lui’ ,Isus ca Cel de al doilea Adam Isi formeaza Biserica. Suntem ascunsi cu Christos in Dumnezeu pentru ca doar asa revenim in Edenul pierdut.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

