Prima pagină > Uncategorized > Amintirile care ne tulbura linistea

Amintirile care ne tulbura linistea

„Ti-am auzit glasul in gradina;si mi-a fost frica,”

Geneza 3:10.

Amintirile unor oportunitati ratate se sterg foarte greu. Ele starnesc temeri,teama ca L-am inselat pe Dumnezeu, teama ca i-am dezamagit pe cei dragi, teama ca am falimentat. Ne temem adestea ca nu am facut ce trebuie, la timpul potrivit si ca altii au suferit din cauza ezitarilor si nereusitelor noastre. Teama gestionata gresit duce la pacat, iar pacatul trezeste in noi instinctul de a ne ascunde. Si pentru ca toti am pacatuit, ne ascundem dar nu ca Adam si Eva ci in zeci de ore de munca peste program, accese de furie, zeci de ore in fata televizorului sau a computerului, evitand intalnirea cu Dumnezeu. Solul uscat al fricii are nevoie constanta de ploaie. Chiar daca ni se spune ca Domnul ne iubeste asa cum suntem si asteapta sa devenim asa cum ne-a creat El, totusi avem nevoie aproape zilnic sa ni se repete ca este adevarat lucrul acesta. Ne gandim adesea ca daca incasam prea multe ‘cecuri ale indurarii’ lui Dumnezeu,mai devreme sau mai tarziu unul dintre ele va ramane fara acoperire. Satan adora acest rationament si incearca sa ti-l serveasca pe ‘usa din dos’ a mintii. Daca te va convinge ca harul lui Dumnezeu are fonduri limitate, a castiga batalia. Deci rastoarna aceste izvodiri ale mintii si bucura-te de promisiunile lui Dumnezeu

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

