Prima pagină > Uncategorized > Somn linistit

Somn linistit

„Tu-mi dai mai multa bucurie in inima mea,decat au ei cand li se inmulteste rodul graului si al vinului. Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu,Doamne, imi dai liniste deplina in locuinta mea.” Psalmul 4: 7,8.

Nici bogatiile si nimic altceva nu-ti pot da bucuria pe care ti-o poate da in inima ta Domnul. Da, este adevarat ca este o bucurie pe care o pot da si averile stranse, insa bucuria de la Domnul intrece cu mult bucuria pe care o dau bogatiile pamantului. Care este bucuria aceasta? Ce ai tu diferit de ceilalti? Liniste deplina in locuinta ta. Este ceea ce lumea aceasta nu poate oferi. Daca somnul tau este dulce, si adormi in pace, este pentru ai sufletul potolit la gandul ca Dumnezeu te iubeste. Ca acel copil care este intarcat si sta linistit pe bratele mamei lui nu pe ale unui strain.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

