Urcusul

„Domnul Dumnezeu este taria mea; El imi face picioarele ca ale cerbilor si ma face sa merg PE INALTIMILE MELE” Habacuc 3:19.
„El imi face picioarele ca ale cerboaicelor si ma asaza PE INALTIMILE MELE.” Psalmul 18:33.

EXTRAORDINAR! Esti atent? Am citit de nenumarate ori aceste versete, si aveam modul meu de a le intelege si anume ca Domnul te ajuta si te intareste sa urci din biruinta in biruinta insa azi inteleg mai mult decat atat. Fii atent la subliniere: PE INALTIMILE MELE. Ar fi putut sa spuna simplu pe inaltimi, ar fi putut sa spuna pe inaltimile muntilor (jertfele se aduceau pe altare construite pe inaltimi), pe cele mai inalte inaltimi, dar nu, spune PE INALTIMILE MELE. As traduce ‘pe aspiratiile mele spirituale cele mai inalte’. Dumnezeu nu te va face (nu te va modela) ceea ce nu vrei sa fii. El intervine sa schimbe ceea ce vrei sa schimbi. Vrei sa fii mai bun? El te va ajuta. Vrei sa nu mai minti? El te va ajuta. Vrei sa nu mai fumezi sau sa bei? El te va ajuta. Vrei sa ierti fara greutate pe cei ce iti gresesc? El iti poate da aceasta putere. Vrei sa fii smerit si sa lasi la o parte, mandria, invidia, ura, clevetirea, viclenia, rautatea? Doar El te poate ajuta. Vrei sa fii plin de bucurie si fericit cu Dumnezeul tau? Doar El te poate face. Toate aceste lucruri sunt ca niste pietre de moara pe care le tragi dupa tine si nu vei putea urca niciodata pe inaltimile tale, sunt prea grele sa le cari cu tine pe inaltimi, la poalele muntelui insa le poti tara (trage) dupa tine. Cel mai mult ne doboara nu faptul ca nu ne apreciaza oamenii ci faptul ca noi insine nu suntem multumiti cu noi pentru ca ne aflam de mult timp la poalele muntelui vietii noastre, pe care trebuia de mult sa-l escaladam insa ne-am complacut sa ne invartim de zeci de ani in jurul lui fara sa facem vreo schimbare sau pur si simplu toate aceste ‘pietre de moara’ ne-au tintuit si nu ne-au lasat, ni s-au ingreunat picioarele, deci ni s-a ingreunat mersul. Domnul dupa ce te elibereaza si taie toate aceste legaturi esti liber, pentru ca numai ADEVARUL te face liber, apoi iti face picioarele ca ale cerboaicelor, aceste animale care sar pe crestele muntior cu aceeasi usurinta cu care zboara vrabiuta din creanga in creanga. Doar cu picioarele intarite de Domnul viata ta va fi o frumoasa calatorie spre cer, urcand cu voiosie PE INALTIMILE TALE. Nu incerca sa urci pe inaltimile altora, vezi care sunt inaltimile tale si pe acelea exploreaza-le cu Dumnezeu.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

