Prima pagină > Uncategorized > Raspunsuri

Raspunsuri

„Da, am vorbit, fara sa le inteleg,de minuni, care sunt mai pe sus de mine si pe care nu le pricep”

Iov 42:3.
Intrebarea cea mai des intalnita in vorbirea oamenilor este :’de ce?’. Ea este o intrebare primitiva am putea spune. De indata ce vorbim punem intrebari ce incep cu:’de ce…’, ‘de ce cad frunzele, de ce zboara pasarile, de ce trebuie sa dorm, de ce trebuie sa mananc, de ce e cerul albastru?’si multe alte intrebari de felul acesta. Chiar si cand copiii devin adolescenti ramane aceeasi intrebare:’de ce nu am voie sa ies, de ce n-am voie sa fumez, de ce n-am voie sa beau, de ce sa invat, de ce sa fiu respectuos?’ etc.. Cand oamenii imbatranesc intrebarea ramane aceeasi:’de ce eu, de ce tocmai mie, de ce a trebuit sa moara, de ce sa ma imbolnavesc, de ce eu nu pot?,etc. Problema majora a acestei intrebari este ca se aseamana cu o groapa fara fund. Exista un raspuns lung pe care il vom primi in cer pentru ca este prea complicat si nu putem face fata adevarului si un raspuns scurt al lui Dumnezeu pe intelesul nostru si anume:’Unde erai tu cand Eu cream Universul? Ai tu la dispozitie sase miliarde de ani ca sa-ti povestesc cum este cu dreptatea Mea? Poti intelege tu adevarul chiar daca ti l-as explica? Ar putea mintea ta cuprinde totul? Daca da, atunci am fi egali. Dar tu pui de om nu esti egalul Meu. Raspunsul lung ti-ar face sa-ti explodeze creierul, iar cel scurt este:EU SUNT si o sa-l lasam doar atat ‘. Cam asta i-a raspuns Domnul lui Iov la ‘de ce-urile’ lui si asa ne raspunde si noua astazi. Sa ne smerim si sa ramanem la raspunsurile pe care ni le-a dat in asteptarea venirii Lui.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

