Prima pagină > Uncategorized > În fața Cuvântului

În fața Cuvântului

,,Cuvântul Domnului mi-a vorbit astfel: „Ce vezi, Ieremio?” Eu am răspuns: „Văd un veghetor.” Şi Domnul mi-a zis: „Bine ai văzut; căci Eu veghez asupra cuvântului Meu ca să-l împlinesc.”
Ieremia 1:11-12.
Cine a vorbit cu Ieremia? Ce înseamnă că i-a vorbit Cuvântul Domnului? Greu de spus. I-a vorbit direct? Sau, i-a vorbit prin ceea ce era scris? Cumva printr-o imagine pe care ar fi trebuit sa o interpreteze? Asta în condițiile în care a fost întrebat ce vede. În sintagma Cuvântul Domnului se pot înțelege întreaga paleta de experiențe prin care Dumnezeu vrea să-Și exprime voia. Să spui ce vezi și ceea ce vezi să devină parte din revelație! Dumnezeu se asigură că Ieremia se uita unde trebuie si vede ceea ce trebuie ca să ajungă sa vorbească despre asta. Ieremia confirmă faptul că descoperirea din acel moment era făcută printr-o vedenie din care va primi o interpretare semnificativă pentru slujirea lui viitoare. Domnul i-a spus ca El vegheaza asupra Cuvântului Său ca să se împlinească.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

